Chtěli jsme ukázat realitu. A dát lidem důvod zastavit. Spustili jsme kampaň, která skrze emoce, šok a jedno Ferrari dostala tohle téma do celé republiky.
Největší influencer v zemi. Jedno Ferrari. A plán, který jsme mu „zapomněli“ říct. Vznikl silný příběh – a spustili jsme lavinu.
Mediální exploze kolem kauzy přitáhla obrovskou pozornost. Lidé začali přemýšlet, co by sami udělali, kdyby byli u nehody.
Po celé zemi se objevily plakáty se symbolem 1/10. Na webu 1z10.cz si lidé mohli zjistit, jak se správně zachovat, a první stovka od nás získala kurz první pomoci zdarma – ve spolupráci s Českým červeným křížem.
Od té doby dostáváme desítky zpráv. Lidé s námi sdílejí příběhy, kdy sami potřebovali pomoc – nebo ji někomu poskytli. Díky této kampani se tahle důležitá otázka dostala konečně na stůl.